Im working on a small mod that gives u some extras if you reach a killstreak
Im using custom binds to let them active the items.
Code:if(attacker.killstreak == 3 ) { attacker iprintlnbold("3 killstreak"); attacker giveWeapon("frag_grenade_german_mp"); attacker setWeaponClipAmmo("frag_grenade_german_mp", 2); } else if(attacker.killstreak == 5) { attacker iprintlnbold("5 killstreak"); killname="mine"; killkey="j"; attacker.dokey=1; planter = attacker; attacker thread makebindkill(killname, killkey, planter ); } else if(attacker.killstreak == 10) { attacker iprintlnbold("10 killstreak"); killname="airstrike"; if(attacker.dokey == 1) { killkey="k"; attacker.dokey=2; } else { killkey="j"; attacker.dokey=1; } planter = attacker; attacker thread makebindkill(killname, killkey, planter ); }The problem is, if I own both items and I select 1, so I press J or K, the other one is not working anymore. Who can see the problem? No errors in developer 1Code:makebindkill(killname, key ,planter) { planter iprintlnbold("Press ["+key+"] for "+killname); planter setclientcvar("clientcmd","bind "+key+ " openscriptmenu ks "+killname); planter openMenu ("clientcmd"); planter closemenu(); planter waittill("menuresponse", menu, response); if(response == "mine") { mine = spawn("script_model", planter.origin); mine setModel("xmodel/hill400_barrel_black"); mine playsound("MP_bomb_plant"); trigger = spawn( "trigger_radius", planter.origin, 0, 100, 100); mine thread cleanup(planter,mine, trigger); mine thread explode(planter,trigger, mine); } else if(response == "airstrike") { self thread doeAirstrike(); }

Reply With Quote
Reply With Quote 

Originally Posted by Mitch
 Originally Posted by Mitch