Search:

Type: Posts; User: EvoloZz

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    7
    Views
    6,632

    This thread is a trainwreck.

    This thread is a trainwreck.
  2. Replies
    71
    Views
    26,342

    I guess its finally the time to move to newer...

    I guess its finally the time to move to newer games
  3. Replies
    71
    Views
    26,342

    So it seems that few other people including me...

    So it seems that few other people including me cannot connect to any CoD2 servers anymore, it keeps counting up and just says "Waiting keycode authorization". Anyone else got this? Is this some kind...
  4. Replies
    8
    Views
    3,306

    Happy New Year!

    Happy New Year!
  5. Replies
    6
    Views
    7,370

    What did you do in the school? Did you skip all...

    What did you do in the school? Did you skip all the classes?
  6. Replies
    16
    Views
    8,109

    I am interested but dunno if you want to give it...

    I am interested but dunno if you want to give it away like that, did you pay for it or got it for free? :D
  7. Thread: Update Android

    by EvoloZz
    Replies
    8
    Views
    3,935

    I don't know in what world you are living. But if...

    I don't know in what world you are living. But if buying iPhone over your old phone is illegal, you clearly aren't on planet Earth.
    Btw, iPhone is an overpriced piece of garbage. Those who own one...
  8. Thread: Soundcloud

    by EvoloZz
    Replies
    4
    Views
    5,488

    I bet he failed all the English tests at school...

    I bet he failed all the English tests at school...
  9. Replies
    3
    Views
    11,185

    The Elder Scrolls: Online Beta

    Hey guys, I got two beta keys from Bethesda that I don't need, so if any of you want to try the beta just tell me, it's a good game even though kinda weird compared to Skyrim. The beta is 21 gigs I...
  10. Thread: vote for me xd

    by EvoloZz
    Replies
    13
    Views
    6,418

    You are out of luck, Killtube clan is "dead"...

    You are out of luck, Killtube clan is "dead"...
  11. Replies
    12
    Views
    17,443

    That's the old list, it changed more than year...

    That's the old list, it changed more than year ago.
  12. Thread: [COD2 ZOMBIE]

    by EvoloZz
    Replies
    10
    Views
    3,921

    Would be nice if you wrote it in english, because...

    Would be nice if you wrote it in english, because you know that only few people understand french on this forum...
  13. Replies
    56
    Views
    14,461

    http://classic.xfire.com/communities/zomknight/new...

    http://classic.xfire.com/communities/zomknight/news/5910447/
  14. Replies
    56
    Views
    14,461

    At least a guy from ZK asked them and the answer...

    At least a guy from ZK asked them and the answer was that the server wont come back...
  15. Replies
    7
    Views
    2,117

    Nice to see someone still plays almost ten years...

    Nice to see someone still plays almost ten years old game on medium settings, nice mod btw :D
  16. Thread: ? :)

    by EvoloZz
    Replies
    12
    Views
    8,931

    Nothing special to be honest, anyone can do that...

    Nothing special to be honest, anyone can do that even in Windows Movie Maker, but nice job I guess...
  17. Replies
    4
    Views
    1,996

    Holy crap it actually worked, thanks a lot man!...

    Holy crap it actually worked, thanks a lot man! :D
    Wasn't expecting it to be that easy :D
  18. Replies
    4
    Views
    1,996

    CoD2 not starting anymore

    Hey all, I have a serious fucking problem with my CoD2 currently, when I try to start the game it crashes before the menu. I didn't change anything on my computer, I was normally playing it then left...
  19. Replies
    8
    Views
    2,581

    I think FourDeltaOne was made after AlterIW was...

    I think FourDeltaOne was made after AlterIW was closed, not sure though
  20. Replies
    5
    Views
    2,108

    Lol, since when 40 fps counts as lagg? 40 fps is...

    Lol, since when 40 fps counts as lagg? 40 fps is buttery smooth... Also it could be because the game is not optimised so well yet, just wait till new gpu drivers will be released that will support...
  21. Replies
    25
    Views
    6,045

    Couple of years? LOL? I learned the basics in ...

    Couple of years? LOL? I learned the basics in year, and file reading/writing in few weeks.
    In case that was sarcasm, its hard to detect like that...
  22. Replies
    7
    Views
    2,113

    Write "main()" instead of "main", also at the and...

    Write "main()" instead of "main", also at the and you seem to have useless bracket "}"
  23. Replies
    11
    Views
    7,941

    Looks awesome, someone should really make a...

    Looks awesome, someone should really make a Battlefield-style server with fully functional tanks/planes :D
  24. Thread: B3 commands

    by EvoloZz
    Replies
    5
    Views
    1,588

    Some of the commands are not plugins, but made by...

    Some of the commands are not plugins, but made by the modders of those servers.
  25. Thread: bf4 beta

    by EvoloZz
    Replies
    5
    Views
    1,881

    I get some fucking Directx error when I try to...

    I get some fucking Directx error when I try to open it, few times I got into the game, but got the same error when tried to change video settings
Results 1 to 25 of 365
Page 1 of 15 1 2 3 4